Desať najpredávanejších produktov na našom e-shope

Čas od času sa nás niekto spýtal, aké sú naše najpredávanejšie produkty. Vždy sme tak trochu strieľali od boku a skôr tipovali, až sme sa rozhodli pozrieť na štatistické dáta v našom analytickom systéme Power BI. V novom článku sa vďaka tomu dozviete, aké sú najpredávanejšie produkty na našom e-shope (výsledky sú platné k 31. októbru 2020). Tak si ich poďme predstaviť!

Temtex kinesio tape Classic, modrá tejpovacia páska 5cm x 5m

Pružná tejpovacia páska Temtex kinesio tape Classic pomáha odstraňovať bolesť a podporuje hojenie. Tejpovacia páska Temtex kinesio tape Classic skvele drží pri pohybových aktivitách a je vhodná pre osoby s citlivou pokožkou alebo alergikov. Toto je proste klasika, ktorú máme v sortimente už od začiatku, takže viac ako desať rokov. Je to nielen najpredávanejší tejp u nás na e-shope, ale v celej republike.

Thera-Band posilňovacia guma 2 m, červená, stredne silnáThera-Band posilňovacia guma 2 m, červená, stredne silná

Posilňovacia guma Thera-Band je efektívna a všestranná cvičebná pomôcka na precvičenie celého tela, ktorá nájde využitie vo fitness, doma a v rehabilitačných centrách. Posilňovacia guma Thera-Band zlepšuje pohybové schopnosti seniorov, zvyšuje kondíciu a pomáha pri liečení mnohých chronických chorôb. Toto tiež nie je žiadne prekvapenie. S posilňovacími gumami Thera-Band cvičia snáď všetci fyzioterapeuti a ich pacienti. A červená je jednoducho najpopulárnejšia.

Biofreeze Gel - Chladivý gél proti bolesti chrbta, svalov a kĺbov 118mlBiofreeze Gel - Chladivý gél proti bolesti chrbta, svalov a kĺbov 118ml

Biofreeze predstavuje veľmi účinný gél proti bolesti na prírodnej mentolovej báze, ktorý neobsahuje analgetické látky. Biofreeze je vhodný pri bolestiach svalov a kĺbov, pri artritíde alebo artróze. Na tomto prírodnom zázraku proti bolesti je zástup našich zákazníkov "závislých" už sedem rokov. Za tú dobu sa ponuka tejto americkej firmy rozrástla ešte o sprej a praktický roll-on.

TheraPearl maska ​​na očiTheraPearl maska ​​na oči

Maska na oči TheraPearl pomáha pri bolestiach hlavy, suchých očiach, problémoch s dutinami, po chirurgickom zákroku alebo opuchu očí. Maska na oči Therapearl sa môže používať na studené i hrejivé zábaly. Tak toto je prvé prekvapenie. Vedeli sme, že masiek na oči sa predáva dosť, ale určite nie toľko, že z toho bude "zemiaková" medaila.

Biofreeze Spray - Sprej proti bolesti na báze prírodného mentoluBiofreeze Sprej proti bolesti

Biofreeze predstavuje veľmi účinný prípravok proti bolesti na prírodnej mentolovej báze, ktorý neobsahuje analgetické látky. Biofreeze je vhodný pri bolestiach svalov a kĺbov, pri artritíde alebo artróze. Biofreeze vo forme spreja umožňuje jednoduchú aplikáciu aj na miestach, na ktoré nedosiahnete. Biofreeze v spreji si nachádza stále viac fanúšikov a je to poznať aj na raste predaja. Kto vie, možno sa za rok dotiahne na svojho staršieho súrodenca vo forme gélu.

SKLZ Mini Bands, posilňovacie slučky setSKLZ Mini Bands, posilňovacie slučky set

Účinná a všestranná tréningová pomôcka SKLZ Mini Bands je ideálna pre tréning hornej aj dolnej časti tela. Jeden set SKLZ Mini Bands sa skladá z 3 rôzne silných gúm - ľahká, stredná a silná. Posilňovacím slučkám a cvičebným pomôckam všeobecne tento rok veľmi pomohlo uzavretie posilňovní a radostný fakt, že veľa ľudí, ktorí sa cvičeniu nikdy nevenovali, cvičiť začali. Možno im v tom pomáhajú aj naše posilňovacie slučky od SKLZ.

Spophy CBD Oil 5%, CBD olej s rozmarínomSpophy CBD Oil

Spophy CBD olej s rozmarínom pomáha pri bolestiach, svalovom napätí, uvoľňuje pri strese, podporuje zdravý spánok a zlepšuje celkovú rovnováhu organizmu. Je vhodný na pooperačné stavy pre posilnenie organizmu. Spophy využíva pri výrobe výhradne konopný olej v BIO kvalite. Ďalšie prekvapenie. Pravdupovediac nevieme, či to je spôsobené kladnými ohlasmi na náš 5% CBD olej na sociálnych sieťach alebo informáciou, že CBD posilňuje imunitu (čo je fakt) a znižuje pravdepodobnosť nákazy koronavírusom (hovorili to v rádiu), ale každopádne patrí medzi naše bestsellery.

Dezinfekčné obrúsky CaviWipesDezinfekčné obrúsky CaviWipes

Dezinfekčné obrúsky CaviWipes sú vhodné pre každodennú dezinfekciu zdravotníckeho vybavenia a nástrojov, pomáhajú obmedzovať nemocničné infekcie a môžu sa používať vo všetkých zdravotníckych zariadeniach. Dezinfekčné obrúsky CaviWipes majú tiež preukázateľné účinky v usmrcovaní ľudského koronavírusu. Ôsma priečka tento rok asi nikoho neprekvapí. Nebola to žiadna predvídavosť, ale prostá náhoda, že sme v rámci rozširovania nášho sortimentu zaradili aj dezinfekčné prostriedky CaviWipes a CaviCide tesne pred nástupom koronavírusovej epidémie.

Mueller Adjust-to-Fit Knee Support, bandáž na kolenoMueller Adjust-to-Fit Knee Support, bandáž na koleno_6117 I

Bandáž na koleno Adjust-to-Fit je určená na zmiernenie bolestí, ktoré môžu byť dôsledkom svalového napätia alebo poranenia. Ďalšími kľúčovými vlastnosťami bandáže na koleno Adjust-to-Fit sú nastaviteľné popruhy a priedušný materiál pre maximálne pohodlie. Špičková univerzálna bandáž od Mueller Sports Medicine za rozumnú cenu - nie je čo riešiť.

Mueller Tuffner® Pre-Tape Spray, lepidlo ve sprejiMueller Tuffner Pre-Tape Spray, lepidlo v spreji, malé 118 ml

Lepidlo na tejpy Mueller Tuffner Pre-Tape sa používa na zvýšenie lepivosti tejpovacích pások na miestach, ktoré sú silne namáhané, ako sú napríklad chodidlá. Vďaka svojmu unikátnemu zloženiu poskytuje Mueller Pre-Tape Spray optimálnu lepivosť, vďaka ktorej bude tejpovacia páska vždy držať na svojom mieste. Kto by to bol povedal, že malých lepidiel v spreji, ročne predáme niekoľko tisíc. Každopádne dostať sa medzi 10 najpredávanejších z celkového počtu viac ako 2000 produktov, je veľký úspech. Gratulujeme!