9 položiek celkom

Cena

Značky

Zobrazených položiek: 9

Dezinfekčné prostriedky sa najčastejšie používajú v nemocniciach, v zubných ordináciách, kuchyniach a kúpeľniach k ničeniu baktérií, vírusov alebo plesní. Antibakteriálne a dezinfekčné prostriedky môžeme použiť na dezinfekciu povrchov v zdravotníckych zariadeniach alebo v domácnostiach. Dôležitá je tiež dezinfekcia rúk tam, kde je zvýšený výskyt mikróbov. Dezinfekčné prostriedky sú nevyhnutné pri čistení nástrojov v laboratóriách, na operačných sálach alebo v kozmetických salónoch.

Dezinfekčné prostriedky CaviCide a CaviWipes

Dezinfekčné prostriedky CaviCide a CaviWipes sú odporúčané na použitie na vybavenie zdravotníckych zariadení vrátane jednotiek intenzívnej starostlivosti. CaviCide a CaviWipes sú čistiace prostriedky, ktoré sa používajú na neporézne povrchy zdravotníckych pomôcok. Chránia pred baktériami MTB spôsobujúcimi tuberkulózu, vírusom HIV-1, vírusy HBV a HCV spôsobujúcimi hepatitídu B a C a baktériami MRSA (zlatý stafylokok). Dezinfekčné obrúsky a spreje CaviCide a CaviWipes majú tiež preukázateľné účinky v usmrcovaní ľudského koronavírusu.

Dezinfekčné obrúsky a spreje na RehabilitačnéPomôcky.sk

V našej ponuke nájdete iba dezinfekčné obrúsky a spreje od preverených dodávateľov. Radi Vám s výberom dezinfekčných obrúskov a sprejov poradíme na našej zákazníckej linke +420 800 200 900.