Dezinfekčné obrúsky CaviWipes XL, 22,9 cm x 30,5 cm, 65 ks, dóza

Skladom (4 ks)
Môžeme doručiť do:
4.2.2022

Dezinfekčné obrúsky Caviwipes sú široko uplatniteľné vo všetkých zdravotníckych zariadeniach, chránia pred baktériami, dezinfikujú zdravotnícke vybavenie a nástroje, rozmery - 22,9 cm x 30,5 cm, 65 ks.

Detailné informácie

Podrobný popis

Séria CaviCide a Caviwipes zahŕňa produkty s nízkym obsahom alkoholu pripravené na okamžité použitie, ktoré neobsahujú bielidlá. Tieto produkty sú odporúčané pre použitie na vybavenie zdravotníckych zariadení vrátane jednotiek intenzívnej starostlivosti, novorodeneckých a detských oddelení a zariadení pre liečbu dlhodobo chorých. Dezinfekčné prostriedky CaviCide sú navrhnuté pre každodenné používanie na zdravotníckom zariadení a pomáhajú obmedzovať nemocničné infekcie. Dezinfekčné obrúsky Caviwipes chránia pred baktériami MTB spôsobujúcimi tuberkulózu, vírusom HIV-1, vírusmi HBV a HCV spôsobujúcimi hepatitídu B a C a baktériami MRSA (zlatý stafylokok). Dezinfekčné obrúsky a spreje CaviCide a CaviWipes majú tiež preukázateľné účinky v usmrcovaní ľudského koronavírusu.

Vlastnosti dezinfekčných obrúskov Caviwipes

• Neobsahujú bielidlá
  • Slúži na dezinfekciu zdravotníckeho vybavenia a nástrojov
  • Ničia baktérie MTB, MRSA a mykotické infekcie do 3 minút
  • Dlhodobý účinok
  • Výrobok má nízky obsah alkoholu
  • Neobsahujú formaldehyd
  • Bez zápachu
  • Nedráždia a nie sú toxické
  • Po použití sa nekrčia

Dezinfekčné obrúsky CaviWipes na RehabilitačníPomůcky.cz

V našej ponuke nájdete iba kvalitné dezinfekčné obrúsky CaviWipes od preverenho dodávateľa. Radi Vám s výberom dezinfekčných obrúskov CaviWipes poradíme telefonicky na zákazníckej linke +420 800 200 900.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

1x
Nevypĺňajte toto pole:

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)