Najčastějšie otázky

Každému z nás sa niekedy stane, že si s niečím nevieme rady. Preto sme pre Vás spísali najčastejšie otázky a možnosti ich riešenia.

V balíku chýba faktúra alebo doklad o zaplatení.

Vďaka automatizovanému vkladaniu daňových dokladov do potvrdzovacieho e-mailu, ktorý Vám príde pri odosielaní Vašej objednávky, šetríme nielen lesy, ale zároveň skracujeme čas expedície.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav Vašej objednávky si môžete overiť aj sami. Stačí, keď si otvoríte e-mail, ktorý Vám zaslal prepravca, ktorého ste si zvolili. V ňom budete mať unikátny kód, ktorý Vám po zadaní do kolónky pre sledovanie stavu Vašej objednávky oznámi, kde sa Váš balík práve nachádza. V prípade, že sa Vám tento e-mail nepodarilo nájsť nás môžete kontaktovať na info@rehasport.cz alebo volajte našu zákaznícku linku +420 800 200 900.

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakupovať?

Nemusíte. Nakúpiť môžete aj bez registrácie, ktorá slúži len pre rýchlejšie prihlásenie pri opakovanom objednávaní.

Môžem u Vás využiť poukaz od zdravotnej poisťovne?

So zdravotnými poisťovňami nespolupracujeme, preto sú všetky produkty plne platené zákazníkom.

Rozváža Rehasport po celom Slovensku?

Áno, rozvoz je zaistený našimi zmluvnými prepravcovi (PPL, Zásielkovňa) po celom Slovensku.