Hodnotenie dezinfekčných prostriedkov CaviCide a CaviWipes

Prečo sme sa rozhodli zaradiť do našej ponuky dezinfekčné prostriedky Cavicide a CaviWipes? Pekné spracovanie obalov to nie je. Za tú dobu čo zásobujeme rehabilitačné a nemocničné zariadenia a zároveň prevádzkujeme vlastné neštátne zdravotnícke zariadenie, sme vyskúšali naozaj veľa značiek dezinfekcií. Ale tieto sú jednoducho iné. Asi nemá zmysel sa púšťať do hodnotenia účinnosti, tu musíme veriť výrobcovi. Sú to prípravky, ktoré sa používajú na prevádzkach ARO, JIS a ďalších, kde sú vyžadované maximálne požiadavky na čistotu a dezinfekciu. A s čím všetkým si Dezinfekčné obrúsky CaviWipesporadí, si môže každý prečítať. My môžeme vyzdvihnúť, že nemajú nepríjemný zápach, že sú dezinfekčné obrúsky CaviWipes pevné a zároveň vydržia veľmi dlho mokré, takže zotriete oveľa väčšiu plochu. A spätná väzba našich spokojných zákazníkov nám len potvrdzuje, že staviť na dezinfekčné prostriedky CaviCide a CaviWipes bola správna voľba. Jedinou nevýhodou je momentálne ich cena, ale tá len odráža veľkosť dopytu počas koronavírusovej krízy po kvalitných dezinfekčných prostriedkoch. Pevne veríme, že až sa situácia upokojí, tak nám dodávateľ ceny opäť zníži a my toto zníženie budeme môcť premietnuť do ceny pre koncového zákazníka.

Máte otázku na dezinfekčné spreje alebo obrúsky? Zavolajte nám na našu zákaznícku linku +420 800 200 900 alebo napíšte na info@rehasport.cz a my Vám radi poradíme.

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)