Biofreeze

Cena

Značky

Zobrazených položiek: 4

Biofreeze od americkej spoločnosti Performance Health sú najúčinnejšími prípravkami proti bolesti bez analgetických látok. Vďaka tomu, že neobsahujú analgetiká, sú šetrné k organizmu a nevytvoríte si tak na ne rezistenciu. Sú mimoriadne efektívne aj pri artritíde alebo artróze. Vďaka mentolu príjemne chladia. Prípravky Biofreeze sú k dispozícii vo forme gélu, spreja alebo Roll-On.

Biofreeze všeobecne

Jedná sa lokálne analgetikum pôsobiace na princípe kryoterapie (chladovej terapie) na postihnutú oblasť. Biofreeze prináša úľavu od bolesti chrbta, svalov a kĺbov zasiahnutých artrózou alebo artritídou. Účinok tohto lieku trvá cez tri hodiny, neobsahuje analgetické látky a teda si telo nedokáže vytvoriť voči Biofreeze rezistenciu.

Biofreeze na RehabilitačnéPomôcky.sk

V našej ponuke nájdete kvalitný gél, sprej alebo Roll-On proti bolesti od svetoznámeho výrobcu Biofreeze. Biofreeze používajú špičkoví terapeuti. Rovnako tak sú vhodné napríklad pre domáce použitie pri artritíde alebo artróze. Radi Vám s výberom prípravku proti bolesti poradíme na našej zákazníckej linke +420 800 200 900.