Dezinfekčný gél na ruky s Tea Tree olejom - 250 ml + Darček podľa vášho výberu

Skladom
Môžeme doručiť do:
4.7.2022

Dezinfekčný gél s obsahom 250 ml v menšom praktickom balení pre každodennú hygienu a ochranu pred baktériami.

Detailné informácie

Podrobný popis

Účinný dezinfekčný gél na ruky s Tea Tree olejom je vhodný pre každodenné ošetrenie pokožky a hygienu. Tea Tree olej je vo svete známy vďaka svojim antibakteriálnym a antiseptickým účinkom a je možné ho použiť ako dezinfekciu pri drobných poraneniach. Dezinfekčný gél má oproti mydlu výhodu, že sa nemusí používať voda. Aplikácia je jednoduchá: stačí naniesť malé množstvo a rozotrieť ho po celej ruke ako keď si umývame ruky. Dezinfekčný gél možno používať tam, kde je vysoká pravdepodobnosť výskytu baktérií - v dopravných prostriedkoch, v obchodoch atď. Praktické balenie s obsahom 250 ml je možné mať neustále poruke. Dezinfekčný gél na ruky s Tea Tree olejom je vyrobený v Česku.

Zloženie /Ingredients: aqua, carbomer, hydrogenated castor oil, sodium hydroxide, imidazolidinyl urea, glyceryl caprylate, capryl hydroxamic acid, glycerin, melaleuca alternifolia leaf oil, benzalkonium chloride.

Dezinfekčný gél na RehabilitačnéPomôcky.sk

V našej ponuke nájdete iba kvalitný dezinfekčný gél od prevereného dodávateľa. Radi Vám s výberom dezinfekčného gélu poradíme telefonicky na zákazníckej linke +420 800 200 900.

Dodatočné parametre

Kategória: Dezinfekčné prostriedky
Záruka: 2 roky
Hmotnosť: 0.25 kg

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

1x
Nevypĺňajte toto pole: