Výrobky z rašeliny

2 položiek celkom
Jednorázový rašelinový zábal 30 x 40 cm, 10 ks
€8,31 / bal

Jednorazové rašelinové zábaly pre balneoterapiu, rozmery: 30 x 40 cm, balenie 10 kusov.

Kód: 101003
Jednorázový rašelinový zábal 30 x 40 cm, 40 ks
€28,47 / ks

Jednorazové rašelinové zábaly pre balneoterapiu, rozmery: 30 x 40 cm, balenie 40 kusov.

Kód: 10100340

S výrobkami z rašeliny sa môžete stretávať v oblasti kúpeľníctva, spa a wellness. Výrobky z rašeliny sa najčastejšie užívajú na účely termoterapie pri bolestiach a problémoch s pohybovým aparátom. Rašelina sa hojne využíva nielen vďaka svojej schopnosti udržať teplo, ale aj pre detoxikáciu organizmu alebo v prípade kožných ťažkostí. Najčastejšie sa výrobky z rašeliny používajú pri rašelinových zábaloch. V našom e-shope môžete nájsť jednorázové rašelinové zábaly.

Rašelina a jej využitie

Rašelina je prírodný liečivý zdroj vznikajúci rozkladom organického materiálu. Radí sa do skupiny peloidov, kde zaberá kategóriu humolit. Výrobky z rašeliny sa využívajú v oblasti kúpeľníctva, SPA a wellness. Výrobky z rašeliny, ktoré nájdete v našom e-shope, sú vyrábané z kvalitnej výberovej rašeliny a sú určené pre široké spektrum užívateľov. Výrobky z rašeliny nájdu využitie ako v zdravotníckych alebo kozmetických zariadeniach, tak aj pri domácom použití. Najčastejšie sa výrobky z rašeliny užívajú na účely termoterapie pri bolestiach a problémoch s pohybovým aparátom, pri reumatických ochoreniach a gynekologických problémoch. Vďaka detoxikačným účinkom sa rašelina aplikuje pri liečbe kožných ochorení, napríklad ekzému alebo akné.

• Design Shoptetak.cz Registrácia